Doa Anak Soleh

"Ya Allah Ampunkan lah dosa kami dan dosa kedua ibubapa kami dan kasihanilah mereka sepertimana mereka mengasihani kami sewaktu kami masih kecil.. Amiinn ya Allah..."

16 May 2014

Abang Ensem Di Mata Aku

Assalamualaikum...

Alhamdulillah diberi kesempatan oleh Abang Ensem untuk sertai contest ni sebab due date di extend sehari.. kepada esok 17hb..

Sebenarnya dan sejujurnya saya tdk sempat mengenali AE ni untuk memuji mahupun mengkritik AE.. sebab masih baru dan mentah lagi dalam dunia blogging..

Apa yang sempat saya review tentang AE ni (x sampai sehari review) die seorang consultant yang berpengalaman banyak tentang properties seperti rumah dsb..

Selepas ini saya akan lebihkan masa saya untuk study tentang entry beliau tentang properties kerana saya dan suami sangat berminat untuk menjana pendapatan pasif dari sumber properties..

Harapan saya untuk menyertai contest ni ialah semestinya pertama untuk mendapat hadiah utama bernilai RM250 (Nak shopping cermin mata baru. boleh x? :)). Kedua, saya ingin menimba ilmu dalam dunia blogging, dan ketiga menambah sahabat dan membina ukuwah di dunia maya ni..

Semoga peserta2 bertuah yang menyertai contest ini berjaya.. Amiin...

Terima kasih AE..

9 comments :

  1. semoga berjaya ya suriana...

    ReplyDelete
  2. nice sharing
    done follow your blog
    come visit n follow my blog too at:
    http://cikhafizahnurani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. semoga berjaya ya.
    p/s: kalau boleh remove verification code untuk komen. pasti ramai yang rajin komen disini

    ReplyDelete
  4. Terima kasih untuk idea tu..
    Saya akan usahakan..

    ReplyDelete
  5. keputusan dah keluar?? good luck

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...