Doa Anak Soleh

"Ya Allah Ampunkan lah dosa kami dan dosa kedua ibubapa kami dan kasihanilah mereka sepertimana mereka mengasihani kami sewaktu kami masih kecil.. Amiinn ya Allah..."

03 June 2014

Kekal muda, sihat dan cantik..

Assalamualaikum..
Bismillahirrahmanirrahiim...

Walaupun penuaan merupakan suatu proses semula jadi yang dialami oleh setiap manusia, masih ramai antara kita yang begitu takut dengan peningkatan usia.. Soalan yang amat sensitif ialah 'Umur berapa ye?'

Ada yang beranggapan pertambahan usia akan mengubah kehidupan sosial dan mereka akan menjauhkan diri daripada masyarakat. Ada pula yang akan berbelanja besar untuk mengatasi masalah itu. Bagaimana pula dengan anda? Saya sarankan kita berbelanja sedikit untuk muda, sihat dan cantik.

Menyedari senario itu, saya ingin mengemaskini informasi produk kesihatan berasaskan sel induk (stemcell) tumbuhan iaitu Go Geous dengan rumusan Phytocelltec Immunomax yang diperkaya dengan sel induk epal Phytocelltec Malus Domestica, sel induk anggur Phytocelltec Solar Vitis dan CM-Glucan Granulate.

Ketiga-tiga rumusan tersebut akan memastikan kesihatan sel induk bagi melambatkan proses penuaan sambil melindunginya daripada persekitaran negatif serta meningkatkan sistem ketahanan tubuh.

Produk ini adalah jawapan terbaik bagi usaha melawan proses penuaan dengan menyegarkan kembali sel tubuh serta merangsang dan mempertingkatkan sistem ketahanan  tubuh. 

Sel yang kembali segar itu akan menghasilkan kesan antipenuaan yang ketara kepada kulit dan kesihatan si pemakainya. ini seterusnya akan menghasilkan gaya hidup yang lebih cergas dengan kehidupan keluarga yang lebih sejahtera dan sihat. Ia juga adalah rahsia untuk kelihatan remaja.

Go Geous 30 sachets
Seelok-eloknya Go Geous ini diminum di awal usia muda bagi memastikan keanjalan dan kegebuan kulit berpanjangan, di samping kelihatan remaja dan mempunyai kelembapan yang mencukupi dan bersinar walaupun usia semakin meningkat.

Selain penyegaran semula, Go Geous juga baik bagi mempertingkatkan sistem ketahanan tubuh, batuk, demam, selsema, jangkitan saluran pernafasan dan meningkatkan tenaga.

Malahan,  Go Geous merupakan produk sel induk yang mempunyai harga yang paling berpatutan jika dibandingkan produk sel induk lain yang berada dalam pasaran Malaysia. 

Sekian, Wallahua'lam..

3 comments :

  1. Sayalah salah sorang yang takut jadi tua ni..Huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan risau.. Takut jadi tua tu ialah normal.. :)
      Means u r normal :)

      Delete
    2. Mase umo 20-an tak pk lagi pasal ageing ni.
      Tapi masuk 3 series ni asik memikir je, especially bila badan dah mula rasa sengal sana/i.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...