Doa Anak Soleh

"Ya Allah Ampunkan lah dosa kami dan dosa kedua ibubapa kami dan kasihanilah mereka sepertimana mereka mengasihani kami sewaktu kami masih kecil.. Amiinn ya Allah..."

27 November 2014

Giveaway kerusiburok: Ole-Ole Phuket!

Assalamualaikum semua blogger! 

Seperti yang korang semua maklum, kerusiburok akan bercuti ke Phuket awal Disember ni (baca entri kerusiburok ke : PHUKET (intro)

Jadi, kerusiburok bercadang nak bagi ole-ole dari Phuket kepada blogger2 sekalian.

bermula 25 Nove 2014 hingga 3 Dec 2014
KLIK banner di atas untuk sertai.

OLE-OLE utama akan diberi kepada 3 pemenang bertuah. 
tapi kalau ramai yang join segmen giveaway ni, 
saya akan tambah 7 lagi ole-ole untuk blogger bertuah! 
hehehe

3 x Ole-Ole Utama = T-shirt kenangan dari Phuket
(sebab tu conduct giveaway awal-awal, nanti pemenang boleh dapat saiz baju yang betul hehe)


JOM SERTAI! Mana tahu korang bertuah! Klik Banner kat atas tu ye untuk syarat yang simple :)


jom join ramai-ramai. ajak blogger lain sekali yer! 
di samping bersegmen, boleh jugak kita berblogwalking dan berkenalan! hehehe

babai.

14 comments :

  1. salam singgah dari segmen yang sama dik...semoga berjaya..akak follow sini..
    http://mardiahdiana.blogspot.com/2014/11/giveaway-kerusiburok-ole-ole-phuket.html

    ReplyDelete
  2. Semoga dapat hadiah dari Phuket.
    Good luck Suriana.

    ReplyDelete
  3. Salam...Singgah Sini...

    Gudluck Sue....

    ReplyDelete
  4. ting..tong..hye..BW dari segmen yang sama..
    goodluck & all the best..

    ReplyDelete
  5. bw dari segmen yg sama...good luck ya Sue
    http://ummi2m2s.blogspot.com/2014/11/giveaway-kerusiburok-ole-ole-phuket.html

    ReplyDelete
  6. ziarah kwn2 dr GA yg sama. gud luck! :)
    jemput ke blog sy ye.


    ana-mizu.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. good luck.. semoga ada rezeki buat kita..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget