Doa Anak Soleh

"Ya Allah Ampunkan lah dosa kami dan dosa kedua ibubapa kami dan kasihanilah mereka sepertimana mereka mengasihani kami sewaktu kami masih kecil.. Amiinn ya Allah..."

20 November 2014

Koleksi jam tangan Ice Watch terkini!

Assalamualaikum..

Saya sekarang ni tengah plan nk beli jam tangan baru since jam tangan sebelum ni dah rosak. Jam yang rosak ni berusia 7 tahun lamanya.. huhu.. 

So duk usha2 kat zalora ni.. Ade jam tangan Ice Watch cantik-cantik sangat..  Untuk pengetahuan bersama, Ice Watch telah mengorak  langkah sebagai antara jenama tersohor yang sentiasa memastikan mereka hadir dengan barisan produk yang berkualiti tinggi untuk pasaran jam tangan dunia. Koleksi jam tangan Ice Watch terkini boleh didapati dengan pelbagai pilihan untuk lelaki dan wanita.
Di bawah ini adalah beberapa contoh padanan jam tangan Ice Watch wanita yang mungkin dapat memberikan saya dan juga anda sedikit inspirasi bagaimana untuk menggayakan jam Ice Watch wanita.












Apa cerita plak ngn kaum adam ye.. Ada ke yg tengah usha jam baru? atau buah hati tgh plan nk wat surprise sempena besday pakwe awak-awak seme ke.. jom cuci mata sekali...




haaa.. Cam ne.. cantik kan.. amatlah smart dan bergaya sekali.. muahaha.. so sy nak pilih yg mana? tgh usha2 lg.. jom klik sini untuk lebih bayak koleksi jam tangan Ice Watch terkini!

p/s: yg beige (gambar paling atas) tu macam cantik je.. macam sesuai je...

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...