Doa Anak Soleh

"Ya Allah Ampunkan lah dosa kami dan dosa kedua ibubapa kami dan kasihanilah mereka sepertimana mereka mengasihani kami sewaktu kami masih kecil.. Amiinn ya Allah..."

05 November 2014

My First Libster Award

Assalamualaikum...



First time kene tag by Namy untuk Libster Award :) jadi nak jawab soalan2 dari beliau:

1. Antara Sahabat & Cinta siapa lebih Utama?
Cinta
Cinta saya kepada Maha Pencipta - Allah s.w.t.
2. Ciri - ciri suami idaman?
Suami idaman - semua sifat-sifat mulia, positif dan baik dari Suami Saya - Mohd Faizal bin Jaafar
3. Candle light dinner bersama Hafiz Awan Nano atau Lee Kwang Soo, jika diberi pilihan?
Dua-dua x nak :) Sbb nak dinner ngn husband saya :)
4. Perempuan atau Lelaki yang lebih melecehkan?
maybe perempuan
5.  Filem Melayu, Hollywood atau Bollywood lebih awesome?
Hollywood :)
6. Jika terjumpa RM10,000 dihadapan pintu rumah, apakah yang awak akan lakukan?
haha.. bg rumah anak2 yatim
7. Ceritakan tentang rumah Idaman awak?
cukup untuk membahagiakan keluarga - emak, ayah, suami, anak-anak, cucu-cucu - macam dah ada cucu je :)
8. Jika saya seorang Perdana Menteri...?
saya akan ikut cara Rasulullah s.a.w. memimpin umatnya..
9. Saya tidak sabar untuk...?
kaya dan membahagiakan semua orang sekeliling terutama keluarga
10. Sasaran hidup 10 tahun akan datang?
10 tahun akan datang menjadi insan yang lebih berilmu dan menyampaikan ilmu kepada orang
11. Teringin hidup berjiran dengan....?
adik-beradik saya..

Terima kasih adik Namy...


2 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...