Doa Anak Soleh

"Ya Allah Ampunkan lah dosa kami dan dosa kedua ibubapa kami dan kasihanilah mereka sepertimana mereka mengasihani kami sewaktu kami masih kecil.. Amiinn ya Allah..."

04 March 2015

Rinduu Sangat...

Assalamualaikum..
Bismillahirrahmanirrahiim..

Ya Allah lamanye tak taip entri... Rindu sangat kat semua rakan2 blog /readers semua.. Moga kita jadi rakan jgk dekat syurga nanti ye... Amiin..



Sebenanya x cukup masa nak curi dlm 24 sehari tu; plus ade byak plak isu2 teknikal/peribadi/kerja yang perlu diselesaikan segera. Minta maaf ye semua :)

BW pun 2-3 mnt je sehari huhu... So sihat semua kan.. Syukur Allah bagi kesihatan, ketenangan dan kebebasan dalam menjalani kehidupan di dunia.. Kita kene tentukan tujuan dan matlamat kehidupan kita.. Pasti kan kita sentiasa cari solusi dan Redha Allah...

Wallahua'laam..

8 comments :

  1. Rindulah! Lama tak bertandang ke mari :)
    ♪♫ Akak tanya apa khabar,..♪♫

    ReplyDelete
  2. patut laa lama tak update blog.. rupanya busy, tak pe akak paham..

    ReplyDelete
  3. Hidup ni sentiasa sibuk..sama lah kita :)..
    moga kita menjadi kawan di syurga jugak..InsyaAllah :)

    ReplyDelete
  4. Waalaikumsalam...
    Singgah di pagi Jumaat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget