Doa Anak Soleh

"Ya Allah Ampunkan lah dosa kami dan dosa kedua ibubapa kami dan kasihanilah mereka sepertimana mereka mengasihani kami sewaktu kami masih kecil.. Amiinn ya Allah..."

23 April 2014

New attempt for kid's supplement - Qaseh Gold Junior

Assalamualaikum..

Mudahnya mengamalkan makanan sunnah..

Anak-anak merupakan amanah dari Allah untuk yang bergelar suami dan isteri.. Persoalannya bagaimana kita menguruskan dan menjaga amanah ini..

Anak-anak memerlukan medium pembesaran dan perkembangan yang sihat dan berkualiti.. Sebelum ini saya menyediakan anak saya dengan buah kurma sejak dari bayi. Apabila mereka sudah membesar sedikit, mereka sudah kurang minat dengan raw buah kurma. Oleh itu saya memikirkan apakah alternatif lain untuk menggantikan buah kurma. 


Alhamdulillah, mendengar testimoni rakan sekerja, beliau mengesyorkan Qaseh Gold Junior 430ml dengan harga RM 60.00 sahaja.

Kelebihan Qaseh Gold Junior:

  1. Diperlengkapkan dengan madu, kurma dan kismis yang kaya dengan glukosa dan fruktosa semulajadi yang dapat membekalkan tenaga segera dan berpanjangan.
  2. Menawarkan gabungan makanan minda lain yang tidak kurang hebatnya seperti badam, za'afaran, gingko, delima dan habbatus sauda'.
  3. Menawarkan gabungan makanan sunnah dan makanan terpilih juga bercirikan anti bakteria dan anti oksidan yang berupaya membekalkan sistem imun badan yang lebih mantap dan kuat, InsyaAllah.
  4. Kandungan badam, bayam dan pegaga mengandungi mineral seperti kalsium, magnesium dan zat besi yang diperlukan untuk menyokong tumbesaran yang lebih sihat dan kuat, InsyaAllah.
  5. Membekalkan serat daripada kurma serta prebiotik semulajadi iaitu gam Arab yang membantu menyihatkan usus serta melegakan masalah sembelit, InsyaAllah.

Saya mendapat produk ini dari pengedar yang sah iaitu Hany. Boleh like FB beliau Muslim Products 4 all atau contact 019-9597323.




No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...