Doa Anak Soleh

"Ya Allah Ampunkan lah dosa kami dan dosa kedua ibubapa kami dan kasihanilah mereka sepertimana mereka mengasihani kami sewaktu kami masih kecil.. Amiinn ya Allah..."

18 June 2014

GA Mini Popia Ikan Bilis Nurul Yui

Assalamualaikum...

Bismillahirrahmanirrahiim..

Saya join GA ini dan saya nak Mini Popia Ikan Bilis Nurul Yui kerana saya peminat setia popia mini ikan bilis. Saya boleh dan mampu menghabiskan satu bekas popia mini yang bersaiz sederhana itu selama tidak sampai dua jam. Percayakah anda? Dan kegilaan ini turut diwarisi oleh anak-anak kecil saya. Kehebatan rasa yang ada pada popia mini ikan bilis ini amat luar biasa sehingga kita tidak perasan kita sudah habiskan satu bekas pada masa yang sangat singkat. Pada musim raya, ketika mengunjungi rumah saudara-mara dan rakan-rakan, aim saya untuk jamah kuih raya ialah mini popia ikan bilis. First prioriti :)

Saya ingin rasa keistimewaan Mini Popia Ikan Bilis Nurul Yui yang tersendiri dan boleh saya order banyak2 nanti :) Maklum lah beli satu mesti tidak mencukupi :)

Klik untuk join
Sekian...

3 comments :

  1. tq kak sudi join..

    wahh..aim mini popia ea bila p beraya?
    kalau yui sblang tak smpai sejam..hihi..

    good luck kak =)

    ReplyDelete
  2. sedapnyaa..dan2 rasa lapaq aih

    ReplyDelete
  3. saya pun join segmen yang sama. good luck

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...