Doa Anak Soleh

"Ya Allah Ampunkan lah dosa kami dan dosa kedua ibubapa kami dan kasihanilah mereka sepertimana mereka mengasihani kami sewaktu kami masih kecil.. Amiinn ya Allah..."

11 September 2014

Sambutan Hari Lahir Ziqri Yang Ke-4

Assalamualaikum..

Ziqri dah genap 4 tahun bulan ni.. 11 hb... Alhamdulillah.. Subhanallah.. Syukur sgt anak sulung ummi dah cukup usianya... Sekejap je mase berlalu..



Ni kek bola Abang Ziq.. Mula2 nak kek spiderman, setelah difikir2kan tukar, nak kek bola plak.. huhu so dapat la kek bola..



Celebrate kat skool dia.. Bersama schoolmates and aunties.. Akibat tiup lilin, habis uniform jadi hijau.. kene rumput.. muahahaha...


Last but not least, goodies bag for the lovely schoolmates...
Enjoy!

2 comments :

  1. Seronok la dapat buat kat sekolah.. Mesti happy bday boy..anyway, happy bday..

    ReplyDelete
  2. Bebudak sekarang banyak celebrate kat school.. apapun bebudak seronok, kita pun tumpang seronok juga..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget